26 березня 2015 року відбулося чергове засідання педради навчального закладу за темою «Створення соціально-психологічного мікроклімату в колективі — важливий фактор підвищення ефективності педагогічної праці», метою якого було підвищення рівня теоретичних психолого-педагогічних знань педагогів, вивчення основних факторів, які впливають на клімат у колективі, шляхів формування сприятливого психологічного клімату у колективі, підвищення психологічної компетентності педпрацівників, сприяння згуртованості колективу. Практично від того, наскільки склалася доброзичлива атмосфера, який психологічний клімат у колективі, залежить час успішного життя колективу, його досягнення поставлених цілей. Клімат в навчальному закладі надає потужний вплив на успіхи і не успіхи кожного педагога, і, безумовно, впливає на сьогоднішню життя і завтрашні погляди, емоційний стан наших вихованців. За формою проведення було обрано тренінг з заслуховуванням теоретичного матеріалу за темою дослідження. Під час проведення було виконано вправи : « Асоціації до слова колектив», «Що означає для мене колектив», «Дерево досягнень нашого колективу», гра-метафора «Мандала», «Стілець».
Розвиток творчої особистості в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського
Творчість – це не сума знань, особлива спрямованість інтелекту,
особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям
особистості і проявом її сил в активній діяльності.
В. Сухомлинський
Уже давно стало зрозумілим, що найбільших успіхів у будь-якій сфері діяльності досягають ті держави, котрі мають високий інтелектуальний та творчий потенціал нації. Відомо також, що майбутнє людської цивілізації залежить виключно від реалізації обдарованості людей. Саме тому однією з основних задач системи національної освіти суверенної України є формування творчо активної, всебічно розвиненої особистості.
Підведено підсумки роботи педагогічного колективу школи
за 2009-2014 рр. над науково-методичною темою :
« ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС»
27 березня 2014 року педагогічні працівники зібралися на засідання педради.Засідання проходило у формі конференції. Особливості організації, шляхи реалізації проблемної теми та результати роботи висвітлила у виступі заступник директора з навчально- виховної роботи Гут Л.П., який супроводжувався презентацією.
Однією із форм узагальнення роботи над самоосвітньою темою є підготовлені вчителями методичні рекомендації. З такими рекомендаціями виступили Варбанська Т.Д, Хаджийська В.А., Рязанцев В.В., Аврамов С.І.. Над виробленням рекомендацій працювали також всі члени шкільних методичних об’єднань.