Четвер, 25.04.2024, 09:23
КЗ"Преславська гімназія імені академіка Миколи Державіна"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Педради [8]
Педради
Школа молодого вчителя [7]
Методична рада [4]
Творчі здобудки вчителів [4]
Методичні заходи [3]
Методичні рекомендації вчителям [1]
Поради батькам [20]
Підручники [5]
Вибір підручників для 1,5,10 класів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 66
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7


Система роботи в школі з молодими вчителями



Процес адаптації молодих вчителів до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молодий вчитель отримує від адміністрації школи, досвідчених учителів, колег по роботі. І етап адаптації.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 673 | Додав: Admin4787 | Дата: 01.03.2017 | Коментарі (0)

Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 477 | Додав: Admin4787 | Дата: 28.02.2017 | Коментарі (0)

Рекомендації щодо підготовки молодого вчителя до уроку

          1. Вчитайся в розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і пояснювальну записку до програми.

          2. Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми.

          3. Сформуй задум уроку, дай відповідь на запитання, чого б ти хотів досягнути в результаті цього проведення, сформулюй мету уроку (навчальну, виховну, розвивальну).

          4. Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.

          5. Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.

          6. Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.

          7. Продумай структуру уроку і зафіксуй усе знайдене в плані-конспекті.

          8. Підготуй наочні й навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки.

          9. Повтори подумки або вголос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти.

          10. Спитай себе: "Ти готовий до уроку?”

 

Школа молодого вчителя | Переглядів: 453 | Додав: Admin4787 | Дата: 05.09.2014 | Коментарі (0)

Поради досвідчених колег молодому вчителю

          1. Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в класі.

          2. Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.

          3. Не витрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.

          4. Поясніть учням мету, завдання уроку.

          5. Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.

          6. Не поспішайте виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.

          7. Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці – пропонуйте учням більше писати, розв’язувати завдання.

          8. На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.

          9. Під час використання технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.

          10. Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квапте учнів.

          11. Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.

          12. Звертайте увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.

          13. Домашнє завдання потрібно давати з поясненням до кінця уроку. Не затримуйте учнів після дзвоника. В перших-сьомих класах обов’язково проводьте фізкультхвилинку в середині уроку.

          14. Пам’ятайте: кожний урок не повинен бути схожим на попередній.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 468 | Додав: Admin4787 | Дата: 05.09.2014 | Коментарі (0)

На допомогу наставнику молодого вчителя

 Зміст і форми роботи наставника зі стажистом

 

1. Складання індивідуального плану роботи  стажиста з урахуванням його потреб і можливостей.

2. Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів із їх подальшим обговоренням.

3. Спільні відвідування уроків досвідчених колег і ретельний їх аналіз.

4. Випереджувальне відвідування стажистом уроків,  що проводяться наставником.

5. Спільне зі стажистом складання календарно – тематичних планів, конспектів уроків.

6. Допомога стажисту в розробці  уроків, позакласних заходів.

7. Надання стажисту рекомендацій щодо самоосвіти.

8. Ознайомлення стажиста з науково – методичною літературою.

9. Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших учителів.

10. Допомога у роботі з «важкими» дітьми, сім’ями.

     11. Залучення стажистів до методичної, громадської роботи.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 465 | Додав: Admin4787 | Дата: 05.09.2014 | Коментарі (0)

Робота наставника з молодими вчителями

Одним із провідних завдань науково-методичної діяльності школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги у проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 662 | Додав: Admin4787 | Дата: 05.09.2014 | Коментарі (0)

Памятка молодому учителю

1. Приходите в кабинет немного раньше звонка, убедитесь, всё ли готово к уроку, хорошо ли расставлена мебель, чиста ли доска, подготовлены ли ТСО, наглядные пособия. Входите в класс последним. Добивайтесь, чтобы все учащиеся приветствовали Вас организованно. Осмотрите класс, особенно - недисциплинированных ребят. Старайтесь показать учащимся красоту и привлекательность организованного начала урока, стремитесь к тому, чтобы на это уходило каждый раз все меньше и меньше времени.

2. Не тратьте времени на поиски страницы Вашего предмета в классном журнале, ее можно приготовить на перемене. Не приучайте дежурных оставлять на столе учителя записку с фамилиями отсутствующих.

Школа молодого вчителя | Переглядів: 479 | Додав: Admin4787 | Дата: 05.09.2014 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024