Четвер, 25.04.2024, 22:24
КЗ"Преславська гімназія імені академіка Миколи Державіна"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Проект «Вчимося жити разом»
 
 
     
 
 
 
З початку навчального року в школі впроваджується проект «Вчимося жити разом». У рамках даного проекту виховні години в 10 класі проводяться у формі тренінгу. Тренінг — форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з учителем. Ці заняття спрямовані  на розвиток у дітей соціальних навичок, таких як: ефективне спілкування, співчуття, повага до прав людини, робота в команді, самоконтролю, керування стресом, розв’язання проблем, запобігання конфліктам і їх конструктивне розв’язання, протистояння негативним соціальним впливам. На першому занятті учні були ознайомлені з метою курсу «Вчимося жити разом», структурою  та особливістю уроку-тренінгу. Перша тема, що була опрацьована, це: «Як досягти мети». Під час розгляду цієї теми були використані найпопулярніші інтерактивні  методи, цікаві вправи, а саме: «Знайомство», «Як обрати ціль», «Розумна ціль», «Відкритий мікрофон» та руханка «Сонце світить для тих, хто…», що забезпечило  активну участь і взаємодію учасників.  Учасники тренінгу ознайомились з технікою SMART і інструментом   SWOT. Учні отримали навички, що допоможуть ставити, аналізувати і досягати своєї мети.
 
     
_______________________________________________________________________________________________________________________
 
 
 

        28 листопада відбулось наступне тренінгове заняття в 10 класі. Тема тренінгу: «Ефективне спілкування».

    Під час тренінгу учні розвивали навички комунікації, активно обговорювали проблеми спілкування, ознайомились з інформаційним повідомленням «STERS» і дізнались, що спілкування — це складний багатоплановий процес встановлення контактів, який охоплює обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприйняття і розуміння іншої людини. Учні ознайомилися із зонами особистого простору, проаналізували навички активного слухання, навчилися підтримувати зоровий контакт і задану тему розмови.

      Учителем були використані сучасні інтерактивні методи, а саме: «Продовжи фразу:«Мій друг сказав би про мене, що…», «Мозковий штурм «Ввічливість», Відкритий мікрофон», рольова гра «Встановлення зорового контакту». Діти також виконали наступні  вправи: «Говоримо по черзі», «Активне слухання», «Залишаємося в темі»,«Домалюй смайлика» та інші. Дуже сподобалася руханка «Музичні хула-хупи», вона дала учням змогу проаналізувати зони особистого простору.

 

    

    

    

_______________________________________________________________________________________________________________________

 
 
 
В 10 класі пройшов черговий тренінг. Тема тренінгу: «Запобігання і розв’язання конфліктів».  Під час заняття учні ознайомились з основними поняттями тренінгу: «конфлікт», «стилі поведінки в конфліктній ситуації», пра плюсами і мінусами конфліктів, дізналися, які є стилі поведінки у конфлікті. Діти навчилися аналізувати конфлікти та добирати певний стиль поведінки в конфліктній ситуації.

Під час тренінгу тренером були використані різні види робіт, а саме: стартові завдання, «мозковий штурм», «скептики і оптимісти», інформування, «відкритий мікрофон» та інші. Учням сподобалось аналізувати конфліктні ситуації та шукати оптимально прийнятний для усіх вихід. Сподобалась руханка «Прохід над прірвою», коли учасники повинні були вирішити конфлікт шляхом поступки, дуже сподобався відеоролік «Притча про взаємодопомогу».

Завершальною вправою став процес домальовування смайлика і підведення підсумків тренінгу.

 

    

  

_______________________________________________________________________________________________________________________

Проведено останній  тренинг в рамках проекту «Вчимося жити разом». Його тема: «Як стати миротворцем».

Під час тренінгу учні 10 класу навчилися пояснювати, що таке «мир» і «миротворчість» і висловили свої асоціації, написавши їх на білих голубах і закріпивши на контурному зображенні карти України. Діти демонстрували  уміння розрізняти ситуації, які сприяють миру і ті, що розпалюють конфлікти, наводили приклади миротворчих дій на рівні окремої людини, місцевої громади, країни; демонстрували  готовність стати миротворцем  у своєму середовищі. Учні також ознайомились з рівнями миротворчості під час роботи в групах і склали власний план щодо миротворчих дій.

Були застосовані різні вправи, а саме: «Від війни до миру», «Мозковий штурм», руханка «Голосуй ногами» , перегляд відеоролика та інші. Завершили тренінг вправою «Відкритий мікрофон», потім, об’єднавшись у коло, разом проговорили фразу: «Миру мир!» і дружно аплодували своїй плідній роботі.

 

    

    

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Он-лайн-опитування

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 11.01.2016 №5 "Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту "Вчимося жити разом"" та відповідно до листа МОН України від 08.09.2016 №2/2-14-1771-16 "Про проведення он-лайн опитування у загальноосвітніх навчальних закладах у межах проекту "Вчимося жити разом", наш навчальний заклад взяв участь в он-лайн опитуванні учнів і вчителів.

Завершено етап роботи з учнями 10 класу у рамках проекту «Вчимося жити разом».

Учні отримали навички, які підвищать стійкість у складних життєвих обставинах, сприятимуть їх адаптації до нових умов, допоможуть знайти нових друзів і відновити душевний спокій.

Будемо сподіватися, що після тренінгових занять діти почуватимуться більш упевненими, підвищиться рівень їхньої самоповаги та самоконтролю, у класі створиться особлива атмосфера дружби, толерантності, довіри та підтримки.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024