28 листопада відбулось наступне тренінгове заняття в 10 класі. Тема тренінгу: «Ефективне спілкування».
Під час тренінгу учні розвивали навички комунікації, активно обговорювали проблеми спілкування, ознайомились з інформаційним повідомленням «STERS» і дізнались, що спілкування — це складний багатоплановий процес встановлення контактів, який охоплює обмін інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії, сприйняття і розуміння іншої людини. Учні ознайомилися із зонами особистого простору, проаналізували навички активного слухання, навчилися підтримувати зоровий контакт і задану тему розмови.
Учителем були використані сучасні інтерактивні методи, а саме: «Продовжи фразу:«Мій друг сказав би про мене, що…», «Мозковий штурм «Ввічливість», Відкритий мікрофон», рольова гра «Встановлення зорового контакту». Діти також виконали наступні вправи: «Говоримо по черзі», «Активне слухання», «Залишаємося в темі»,«Домалюй смайлика» та інші. Дуже сподобалася руханка «Музичні хула-хупи», вона дала учням змогу проаналізувати зони особистого простору.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Під час тренінгу тренером були використані різні види робіт, а саме: стартові завдання, «мозковий штурм», «скептики і оптимісти», інформування, «відкритий мікрофон» та інші. Учням сподобалось аналізувати конфліктні ситуації та шукати оптимально прийнятний для усіх вихід. Сподобалась руханка «Прохід над прірвою», коли учасники повинні були вирішити конфлікт шляхом поступки, дуже сподобався відеоролік «Притча про взаємодопомогу».
Завершальною вправою став процес домальовування смайлика і підведення підсумків тренінгу.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Проведено останній тренинг в рамках проекту «Вчимося жити разом». Його тема: «Як стати миротворцем».
Під час тренінгу учні 10 класу навчилися пояснювати, що таке «мир» і «миротворчість» і висловили свої асоціації, написавши їх на білих голубах і закріпивши на контурному зображенні карти України. Діти демонстрували уміння розрізняти ситуації, які сприяють миру і ті, що розпалюють конфлікти, наводили приклади миротворчих дій на рівні окремої людини, місцевої громади, країни; демонстрували готовність стати миротворцем у своєму середовищі. Учні також ознайомились з рівнями миротворчості під час роботи в групах і склали власний план щодо миротворчих дій.
Були застосовані різні вправи, а саме: «Від війни до миру», «Мозковий штурм», руханка «Голосуй ногами» , перегляд відеоролика та інші. Завершили тренінг вправою «Відкритий мікрофон», потім, об’єднавшись у коло, разом проговорили фразу: «Миру мир!» і дружно аплодували своїй плідній роботі.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Он-лайн-опитування
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 11.01.2016 №5 "Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту "Вчимося жити разом"" та відповідно до листа МОН України від 08.09.2016 №2/2-14-1771-16 "Про проведення он-лайн опитування у загальноосвітніх навчальних закладах у межах проекту "Вчимося жити разом", наш навчальний заклад взяв участь в он-лайн опитуванні учнів і вчителів.
Завершено етап роботи з учнями 10 класу у рамках проекту «Вчимося жити разом».
Учні отримали навички, які підвищать стійкість у складних життєвих обставинах, сприятимуть їх адаптації до нових умов, допоможуть знайти нових друзів і відновити душевний спокій.
Будемо сподіватися, що після тренінгових занять діти почуватимуться більш упевненими, підвищиться рівень їхньої самоповаги та самоконтролю, у класі створиться особлива атмосфера дружби, толерантності, довіри та підтримки.