26 березня 2015 року відбулося чергове засідання педради навчального закладу за темою «Створення соціально-психологічного мікроклімату в колективі — важливий фактор підвищення ефективності педагогічної праці», метою якого було підвищення рівня теоретичних психолого-педагогічних знань педагогів, вивчення основних факторів, які впливають на клімат у колективі, шляхів формування сприятливого психологічного клімату у колективі, підвищення психологічної компетентності педпрацівників, сприяння згуртованості колективу. Практично від того, наскільки склалася доброзичлива атмосфера, який психологічний клімат у колективі, залежить час успішного життя колективу, його досягнення поставлених цілей. Клімат в навчальному закладі надає потужний вплив на успіхи і не успіхи кожного педагога, і, безумовно, впливає на сьогоднішню життя і завтрашні погляди, емоційний стан наших вихованців. За формою проведення було обрано тренінг з заслуховуванням теоретичного матеріалу за темою дослідження. Під час проведення було виконано вправи : « Асоціації до слова колектив», «Що означає для мене колектив», «Дерево досягнень нашого колективу», гра-метафора «Мандала», «Стілець».
|