Підведено підсумки роботи педагогічного колективу школи
за 2009-2014 рр. над науково-методичною темою :
« ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО - ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС»
27 березня 2014 року педагогічні працівники зібралися на засідання педради.Засідання проходило у формі конференції. Особливості організації, шляхи реалізації проблемної теми та результати роботи висвітлила у виступі заступник директора з навчально- виховної роботи Гут Л.П., який супроводжувався презентацією.
Однією із форм узагальнення роботи над самоосвітньою темою є підготовлені вчителями методичні рекомендації. З такими рекомендаціями виступили Варбанська Т.Д, Хаджийська В.А., Рязанцев В.В., Аврамов С.І.. Над виробленням рекомендацій працювали також всі члени шкільних методичних об’єднань.
З аналізом умов реалізації проблемної теми , причинами успіхами і проблемами ознайомила членів педради директор школи Саввова Т.І.
Для визначення нової науково-методичної теми для подальшої роботи успішно використали технологію групової роботи, у ході якої кожен учитель, група запропонували проблемні теми, актуальні для школи. Шляхом ранжування визначено чотири питання:
1. Розвиток професійної компетентності як ключового компоненту становлення педагога.
2. Формування ключових компетентностей учнів як умова якісної освіти.
сучасного учня.
3. Використання інноваційних технологій у формуванні компетентності
сучасного учня.
4. Оновлення навчальної діяльності через розвиток предметно-методичних компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та життєвих компетентностей учнів
Просимо у коментарях до заходу залишати свої думки щодо визначення майбутньої проблемної теми.
|