Учительська праця – це щоденна творчість і мистецтво
В.О. Сухомлинський
Якість, результати навчально-виховного процесу школи залежать передусім від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Підвищенню професійної компетенції вчителя сприяє спланована методична робота у школі, яка збагачує вчителів педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку. Методична робота спонукає вчителя до вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи.
Під час осінніх канікул у школі було проведено ряд методичних заходів направлених на підвищення рівня професійної майстерності учителя. Розпочався тиждень психолого-педагогічним семінаром «Типи розуміння вчителями психології учня та вияви у педагогічній взаємодії», підготовленим практичним психологом школи Гавриленко Г.П., за участю вчителів Гричковської Л.П., Хаджийської В.А. та заступника директора школи Гут Л.П. Учителі розглянули психолого-педагогічні особливості взаємодії учителя та учня у школі, ознайомилися з особливостями і труднощами підліткового віку та ранньої юності; на аналітико-діагностичній основі з’ясували власний рівень взаємостосунків з учнями.
1 листопада було проведено психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в основній школі» на якому використовуючи інтерактивні форми були обговорені проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі та вироблено рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.
Усі вчителі школи розуміють що навчати дітей так, як навчали раніше вже неможливо, бо сучасні діти народились зовсім в інші часи, і всім вчителям потрібно «іти в ногу» разом із сучасними змінами в освіті. Під час майстер класу «Сучасні інноваційні педагогічні технології у навчанні», який був проведений вчителями вищої категорії школи Гут Л.П., Марковою Т.Ю., Аврамовим С.І., Хаджийською В.А., Рязанцевим В.В., Гричковською Л.П., Саввовою Т.І. вчителі школи ознайомилися із інноваційними методичними прийомами і методами, власними знахідками, які зазначені вчителі використовують під час проведення уроків.
Завершенням методичних заходів стала педагогічна рада: «Від конфлікту до культури педагогічного спілкування. Професійна компетентність учителя», яка проходила у формі соціально-психологічного тренінгу. Зазначені заходи сприяють підвищенню рівня фахової майстерності вчителів і спонукають до творчості у педагогічній праці.
|