Важливою складовою навчально-виховного процесу сучасного закладу освіти є організація роботи з батьками, сім'ями учнів. Сучасна сім’я значно відрізняється від сім’ї, у якій виховувалися наші батьки та й ми самі: інший уклад, матеріальна забезпеченість, загальна культура й освіта. Як показують дослідження, реалії сьогодення розвинули такий феномен як аномію, тобто такий психічний стан індивіда і всього суспільства, коли старі ідеологічні основи, нормативи і ціннісні орієнтації та соціально - психологічні орієнтири поведінки виявляються зруйнованими, а нові формуються хаотично і безсистемно.
Провідну роль в організації співпраці школи і родини відіграють класні керівники. Саме від їх роботи залежить те, наскільки сім'ї розуміють політику, що проводиться школою по відношенню до виховання, навчання дітей, і беруть участь в її реалізації. Тому 8 лютого 2016 року для класних керівників було проведено психолого-педагогічний семінар «Формування психолого-педагогічної культури батьків. Сучасні форми взаємодії з батьками».
Класний керівник 4 класу Гричковська Л.П. ознайомила з теоретичними основами формування родинно-сімейного виховання у школі на сучасному етапі. Вчителем було наголошено на формах співробітництва школи і родини, основних напрямках спільної діяльності педагогів і батьків, було надано практичні рекомендації з досвіду роботи з батьками щодо форм психолого-педагогічної освіти батьків.
Класний керівник 2 класу Чернишова І.А. ознайомила із сучасними формами роботи з батьками. Під час проведення рольової гри «Застосування трьох шляхів у вихованні» класні керівники з’ясували переваги і недоліки демократичного, поступливого і авторитарного методів виховного впливу на дитину.
Наприкінці заходу було спільними зусиллями розроблено Пам’ятка для вчителів при роботі з батьками. Надані рекомендації будуть використовуватись надалі вчителями у подальшій роботі. Адже всі розуміють що батьки і вчителі партнери, активні співучасники творчого процесу виховання учнів.
|