Протягом багатьох років проблема переходу із початкової до основної школи шукає свого рішення. Вірно організована робота над цією проблемою – запорука успішного навчання дітей. Тому традиційним в нашій школі став психолого-педагогічний консиліум з адаптації п’ятикласників до навчання в середній ланці. У цьому році він пройшов у формі тренінгу, який провели заступник директора з НВР Гут Л.П. і практичний психолог Гавриленко Г.П. Під час тренінгу, вчителі які викладають у п’ятому класі обмінялися інформацією, проблемами, які виникли в учнів 5 класу під час адаптаційного періоду; обговорили виникнення можливих проблемних ситуацій і як правильно знайти з них вихід; визначили «коло адаптованих» і групу дезадаптованих дітей; розробили алгоритм подолання дезадаптації. Ознайомились із результатами психологічних досліджень і діагностик проведених у класі. Обговорили значення ролі педагога в адаптаційний період. Наприкінці тренінгу виробили спільні рекомендації вчителям предметникам у роботі з п’ятикласниками.
|