05.02.2016 року згідно плану методичної роботи під час тимчасово призупинення навчальних занять серед педагогів методичною радою школи були організовані щорічні педагогічні читання за темою : «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю: здоров’я через освіту».
Творчість В.О. Сухомлинського, починаючи з 50-х років привертає увагу не лише освітян, а і усієї громадськості. Його життєвий шлях і педагогічна діяльність, це яскрава сторінка книги педагогічних пошуків вчителя - новатора, яка була відображена в документальних описах і нарисах. В. Сухомлинський був великим працелюбом. За своє коротке життя він написав десятки чудових книг і сотні статей, що стали добрими порадниками не тільки для педагогічної громадськості, а і для батьків та учнів.
Розвиваючи кращі ідеї світової гуманістичної педагогіки, він, як ніхто інший у жорстокому XX столітті, зумів високо підняти над усіма скороминущими цінностями ідеал здоров’я. Учений у книзі «Серце віддаю дітям» стверджує: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров'я найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у свої сили. Якщо виміряти всі мої турботи й тривоги про дітей протягом перших чотирьох років навчання, то добра половина з них – про здоров'я».
Великого значення надавав В. Сухомлинський здоров’ю — фізичному, психічному, моральному, духовному — вчителів, оскільки без цього важко досягти очікуваних результатів і в дітей.
В.О. Сухомлинський один із перших глибоко зрозумів значення формування, збереження здоров’я дітей, починаючи з дошкільного закладу, був упевнений, що, працюючи на майбутнє, школа має не тільки йти в ногу з часом, а й випереджати його. Він ставив питання про потребу включення у зміст освіти знань про основи здоров’я. Без знань про людину, — відзначав він, освіта не була б повною.
У своїх виступах доповідачі Хаджийська В.А., Аврамов С.І., Гавриленко Г.П., Маркова Т.Ю. детально проаналізували аспекти «здоров’я через освіту В. Сухомлинського». Під час педагогічних читань відбулось жваве обговорення серед вчителів школи, адже у його працях розглядаються проблеми змісту освіти, методики навчання дітей, що має велике значення для розв’язання проблем сучасної освітньої та виховної практики.
|